شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/05/06 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 42
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZCT8
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

برگزاری کارگاه دو روزه کار با سامانه مدیریت یکپارچه تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی در مرکز بهداشت شهرستان بوکان

سخنرانی سرپرست مرکز بهداشت بوکان در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرستان در خصوص بیماری تب دنگی و پشه آئدس

کارگاه دو روزه نحوه کار با سامانه مدیریت یکپارچه تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی برای کارشناسان ستادی، کارشناسان ناظر مراکز، پرستاران، بهیاران، دارویاران و دستیاران دندانپزشکی، دوشنبه و سه شنبه، یکم و دوم مردادماه ۱۴۰۳؛ در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان بوکان برگزار شد.

در ابتدای کارگاه اسعد پرزیوند کارشناس دارویی و تجهیزات پزشکی مرکز بهداشت در خصوص اهمیت و اهداف برنامه، اصول نگهداشت تجهیزات پزشکی، مازاد اعلام کردن و روند اسقاط کالا، چگونگی کار با سامانه و نحوه درخواست کالا و تعمیرات تجهیزات مورد استفاده در سیستم بهداشتی توضیحاتی را ارائه نمود.

سپس روند کنترل کیفی کالاها و تفکیک تجهیزات پزشکی از تجهیزات غیر پزشکی، نحوه تشکیل شناسنامه و ثبت کالاها توسط رسول خضری کارشناس دارویی و تجهیزات پزشکی ارائه گردید.

شایان ذکر است که از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ پس از برگزاری سلسله جلسات کارشناسی به ریاست دکتر ایوبی سرپرست مرکز بهداشت و معرفی اعضای کمیته تجهیزات پزشکی، تمامی درخواستهای کالا و تعمیرات از طریق سامانه تجهیزات پزشکی به آدرسwww.mephcbehdasht.gov.ir  انجام میشود.

لازم به ذکر است که پس از اتمام کارگاه انتظار می رود منبعد همکاران درخواست کالا و تعمیر کالاها اعم از پزشکی و غیر پزشکی را از طریق سامانه مذکور ارسال نمایند که این امر سب تسریع و بهبود در انجام روال سابق شده و در درازمدت سبب عدالت در توزیع تجهیزات و عدم سردرگمی و بی نظمی در مدیریت تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی خواهد شد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 8187
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب