شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/07/21 - 07:49
  • - تعداد بازدید: 39
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zqr9
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان با فرمانده انتظامی شهرستان بوکان

به مناسبت هفته ناجا مدیران عرصه سلامت، با فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان، دکتر علی حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان، بختیاری مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان، آب سالان رئیس اداره امور عمومی شبکه و ادهمی مسئول فرهنگی و مسئول بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، با فرمانده انتظامی شهرستان بوکان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک هفته ناجا، از تلاش شبانه روزی سرهنگ "موسی بهاری" فرمانده انتظامی شهرستان و همکارانشان در برقراری نظم و امنیت به ویژه تعامل مطلوب آنها با حوزه سلامت تشکر و قدردانی کرد و گفت: امنیت از مهم ترین مؤلفه های پیشرفت یک جامعه می باشد، و امنیتی که امروز در شهرها حکم فرماست مرهون حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی های انتظامی و نظامی در کنار سایر اقشار مردم است که رشادت نیروهای فداکار فراجا در این زمینه بر هیچ کس پوشیده نیست.

دکتر حسین زاده نیروی انتظامی را قوت قلبی برای حوزه سلامت دانست و ابراز امیدواری کرد همکاری های بین دو مجموعه به روال گذشته، ادامه داشته باشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بوکان نیز در ادامه با اشاره به دو مقوله امنیت و سلامت به عنوان اصلی ترین نیاز در جوامع، گفت: توسعه خدمات حوزه سلامت یکی از مطالبات اصلی مردم است و استفاده از ظرفیت شهرستان می تواند بستر دستیابی به این مطالبه مردم را فراهم کند.

سرهنگ بهاری ضمن اعلام آمادگی همکاری با حوزه سلامت، برای موفقیت مجموعه بهداشت و درمان در راستای ارتقای سطح سلامت مردم شهرستان ابراز امیدواری کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 10228
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب