شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/10/23 - 10:41
  • - تعداد بازدید: 137
  • - تعداد بازدیدکننده: 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6D
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

برگزاری کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بوکان

چهارمین کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بوکان تشکیل جلسه داد.

چهارمین کمیته آموزش و توانمند سازی کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بوکان در سال ۱۴۰۲ با حضور دکتر ایوبی سرپرست مرکز بهداشت، شریفی مسئول آموزش و بازآزموی مرکز بهداشت، خالدی رئیس اداره عمومی مرکز بهداشت، مدیران گروه، کارشناسان مسئول و کارشناسان واحدهای ستادی مرکز بهداشت، چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دفتر سرپرست مرکز بهداشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر ایوبی با اشاره به اینکه نیازسنجی آموزشی روشی است که از طریق آن تعیین می‌شود آیا سازمان به ارائه برنامه‌های آموزشی خاصی برای کارمندان خود نیاز دارد یا خیر اظهار داشت: چنانچه این نیاز شناسایی شود، نیازسنجی آموزشی کمک می‌کند تا نوع آموزش‌های مورد نیاز نیز مشخص شوند.

سرپرست مرکز بهداشت با اشاره به اینکه نیازسنجی آموزشی از طریق نظرسنجی‌های کارکنان، مصاحبه‌ها، مشاهدات و غیره به شناسایی موانع یادگیری کمک کرده و به این ترتیب نیازهای آموزشی سازمان را مشخص می‌کند تصریح کرد: تجزیه‌وتحلیل نیازهای آموزشی پیش از تدوین و تنظیم برنامه آموزشی، گام مهمی برای توسعه سرفصل‌های آموزشی مؤثر و استفاده بهینه از زمان و منابع است.

سپس شریفی مسئول آموزش و بازآزموی مرکز بهداشت گفت: نیاز سنجی فرآیند جمع آوری و تحلیل اطلاعات است که بر اساس آن باید فاصله وضع موجود و وضع مطلوب آموزش کارکنان و مشاغل مورد شناسایی قرار گیرد چرا که تعیین نیازهای آموزشی اولین گام در برنامه ریزی آموزشی می باشد.

در ادامه مسئول آموزش و بازآزموی مرکز بهداشت با اشاره به دستورالعمل نیاز سنجی وزارتخانه به تشریح سطوح نیاز سنجی در ۵ سطح سازمانی، شغلی، واحد سازمانی، فردی و مسئله محور پرداخت.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1317
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب