شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/04/24 - 10:45
  • - تعداد بازدید: 7
  • - تعداد بازدیدکننده: 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFj8
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان

بازدید بخشدار شهر سیمینه بهمراه سرپرست مرکز بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی سیمینه

سلام ادهمی بخشدار شهر سیمینه بهمراه دکتر ایوبی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان، شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳؛ از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی سیمینه بصورت میدانی بازدید نمودند.

در این بازدید ادهمی بخشدار شهر سیمینه بهمراه دکتر ایوبی سرپرست مرکز بهداشت، سالمی رئیس گروه توسعه شبکه و خالدی رئیس اداره امور عمومی مرکز بهداشت ضمن حضور در بخشهای مختلف مرکز، مشکلات و نیازمندیهای تنها مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی شهر سیمینه را از زبان سرپرست مرکز بهداشت جویا شد.

ادهمی با اشاره به وضعیت توپوگرافی شهر سیمینه و بعد فاصله با شهرستانهای همجوار بر توجه ویژه متولیان سلامت از لحاظ تامین نیروی انسانی و تجهیز مرکز به دستگاههای مورد نیاز تاکید نمود.

در این بازدید میدانی دکتر ایوبی سرپرست مرکز بهداشت با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز و بهره مند شدن از ۲ پزشک عمومی و کادر توانمند و ورزیده گفت: تمام همت و تلاشمان در راستای رفع نیازمندیهای حوزه سلامت شهر سیمینه است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان ضمن اشاره به وضعیت حال حاضر مرکز و تداوم تلاشهای صورت گرفته در راستای ارتقای کیفیت و تسهیل ارائه خدمات، بر ادامه حمایت دستگاههای اجرایی در جهت تامین نیازمندیهای حوزه سلامت شهر سیمینه تاکید کرد.

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی سیمینه با ۲ پزشک عمومی، یک دندانپزشک و بهره مند بودن از خدمات داروخانه، آزمایشگاه و دیگر بخشهای بهداشتی و درمانی در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر بوکان با ۶ خانه بهداشت و ۹ روستای قمر به بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان و آبادی نشینان این شهر خدمات ارائه میدهند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 7905
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب